کد خبر 427066
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

با وجود اینکه بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال از اجاره 3 ساله استقلال به شاهرخ سبک‌دست اسپانسر فصل گذشته این باشگاه خبر داده بود اما هنوز این مساله قطعیت پیدا نکرده است.

به گزارش مشرق، اجاره باشگاه استقلال به شاهرخ سبک‌دست، آن هم در شرایطی که قرار و مدارهای آن براساس گفته افشارزاده در اسفندماه گذاشته شده بود، از همان ابتدا قراردادی پرابهام به حساب می‌آمد. به یکباره خبرهایی جسته گریخته درباره قرارداد سه ساله باشگاه استقلال با اسپانسر 90 میلیارد تومانی‌اش روی منابع خبری قرار گرفت تا برخی از این قرارداد به‌عنوان اجاره سه ساله باشگاه استقلال یاد کنند.

همه اینها در ابتدا به تأیید مسوولان استقلال هم رسید و حتی پیش‌نویس قرارداد با اسپانسر و شرایط مربوط به آن را به سبک‌دست تحویل دادند. افشارزاده هم طی صحبت‌هایی اعلام کرد قراردادی که با سبک‌دست امضا شده، همان قراردادی است که 27 اسفندماه به مدت سه ماه با سبک دست بسته شده و در صورت واگذار نشدن باشگاه به بخش خصوصی برای سه سال تمدید شده است. البته خود سبک‌دست در پاسخ به این موضوع که به‌عنوان مالک باشگاه انتخاب شده، گفته بود که هنوز مالکیت باشگاه از نظر خودم قطعی نیست و باید یکسری موانع برطرف شود اما صحبت‌هایی که او درباره برنامه‌های خود برای تعیین مدیرعامل اعلام می‌کرد نشان می‌داد خودش هم تا حدودی مالکیتش را باور کرده است.

در این شرایط صحبت‌های پوری حسینی، رییس سازمان خصوصی‌سازی، ناگهان همه اخبار مربوط به اسپانسر باشگاه استقلال را تحت تأثیر خود قرار داد. رییس سازمان خصوصی درباره اجاره باشگاه استقلال توضیح می‌دهد: «باشگاه استقلال تا به حال به هیچ‌کس اجاره داده نشده است. آقایان تا پایان فصل حق داشتند قرارداد اسپانسری ببندند و خارج از این هم کاری نکرده‌اند.»

در ادامه همین صحبت‌های پوری‌حسینی استقلالی‌ها هم تلاش کردند تا بیشتر از قبل از قطعی نبودن قراردادی که با باشگاه بسته‌اند صحبت کنند. حالا با وجود اینکه بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال از اجاره 3 ساله استقلال به شاهرخ سبک‌دست اسپانسر فصل گذشته این باشگاه خبر داده بود اما هنوز این مساله قطعیت پیدا نکرده است. گفته می‌شود یکی دو متقاضی دیگر هم برای اجاره باشگاه استقلال وجود دارد.

با این حساب روز سه‌شنبه هم سپری شد و برخلاف وعده‌هایی که مبنی بر مشخص شدن اسپانسر و اعضای هیات‌مدیره تا این روز داده شده بود، همچنان استقلالی‌ها در بلاتکلیفی محض به سر می‌برند. نه می‌دانند قرار است باشگاه‌شان را اجاره دهند یا اسپانسر بگیرند و نه تکلیف اعضای هیات‌مدیره مشخص شده و نه هیات‌مدیره فعلی حاضر می‌شود تا پیش از مشخص شدن وضعیت باشگاه کاری انجام دهد!
منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس